door PUBLIZIDAD

We gaan meer genieten!

concept | content | campagne

Als we Albert Heijn mogen geloven wordt er meer genoten van producten dichtbij huis. De Corona crisis laat ons meer thuis blijven, we gaan meer genieten van de kleine dingen.
En nog mooier, we kopen ook producten van Neerlands bodem.

En dat klopt ook wel. We zien het om ons heen. Alles in huis krijgt meer aandacht. We verwennen ons huis (bouwmarkten), onze tuin (tuincentra) en onze huisdieren (dierspeciaalzaken).

In haar nieuwe campagne wordt dat ook zeer duidelijk benadrukt. Ik geniet van het ‘Hollandse kneuterige karakter’ . Op de fiets tegen de wind in, gezellig in de keuken babbelend met moeders, kind aan het huiswerk, typisch Hollands straatbeeld en de vete tussen schoonzoon en moeder.

Ik hoop dat we dit blijven vasthouden zodra de crisis bedwongen is.
Steun lokaal, geloof in lokaal.

Vers waar we blij van worden – Lekker uit Nederland Albert Heijn

FORMULE CCC

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie via meerdere kanalen. Ons ontwikkelde concept voor beeld en boodschap gaan we verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, gaan we de content maken.

CONTENT

De content komt uit de onderneming en netwerk van onze klant. PUBLIZIDAD neemt een plaats in dit netwerk als redacteur en samen wordt een communicatie tussendoel bepaald. Dit kan zijn de introductie van een product of dienst, een evenement of anders. PUBLIZIDAD kan tekst en beeld verzorgen, vloggers, redacteuren, video en podcasts.

CAMPAGNE

Wanneer concept en content ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Online via website, social media kanalen, social advertising, online campagnes, persberichten en PR stunts wordt in korte tijd resultaat geboekt. Drukwerk in de vorm van brochures, logo’s, beursstands, events, huisstijl ontwerp en packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.