door PUBLIZIDAD

We gaan meer genieten!

concept | creatie | communicatie

Als we Albert Heijn mogen geloven wordt er meer genoten van producten dichtbij huis. De Corona crisis laat ons meer thuis blijven, we gaan meer genieten van de kleine dingen.
En nog mooier, we kopen ook producten van Neerlands bodem.

En dat klopt ook wel. We zien het om ons heen. Alles in huis krijgt meer aandacht. We verwennen ons huis (bouwmarkten), onze tuin (tuincentra) en onze huisdieren (dierspeciaalzaken).

In haar nieuwe campagne wordt dat ook zeer duidelijk benadrukt. Ik geniet van het ‘Hollandse kneuterige karakter’ . Op de fiets tegen de wind in, gezellig in de keuken babbelend met moeders, kind aan het huiswerk, typisch Hollands straatbeeld en de vete tussen schoonzoon en moeder.

Ik hoop dat we dit blijven vasthouden zodra de crisis bedwongen is.
Steun lokaal, geloof in lokaal.

Vers waar we blij van worden – Lekker uit Nederland Albert Heijn

FORMULE

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie. We komen tot een concept na onze befaamde 1-uur sessie. Hier kruipen we in het DNA van onze opdrachtgever om zoveel mogelijk te weten over de huidige en gewenste situatie. Aan de hand van deze informatie en een aanvullend marktonderzoek kruipen we nu in de huid van de doelgroep. Binnen no-time presenteert PUBLIZIDAD een beeldconcept. Plaatjes zeggen honderd keer meer dan praatjes.

CREATIE

Aan de hand van het ontwikkelde goedgekeurde beeldconcept gaan we dit verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, ontwerpen we het materiaal voor de gewenste uitingen in het te voeren communicatie traject.

COMMUNICATIE

Wanneer concept en creatie ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Social Media, Social Advertising, Online campagnes, Persberichten en PR stunts zijn middelen waarmee we in een korte tijd resultaten kunnen boeken om van te dromen. Brochures, logo’s, beursstands, Huisstijl ontwerp of packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.