door PUBLIZIDAD

Paraderen in Winkelcentrum Nootdorp

concept | creatie | communicatie

Aanpassen van logo, nieuw ontwerpstijl uitingen en met name voor de evenementen. Aankleding-formats voor het winkelcentrum. Inzet van beeldschermen en koppeling website, evenementen en social media.
Prijsvragen en optredens promoten. Opzetten emailing nieuwsbrief, opstellen en versturen |

Winkelcentrum Parade Nootdorp wil zich duidelijker profileren naar het (nog niet hier) winkelend publiek. PUBLIZIDAD werd gevraagd dit aan te pakken.

FORMULE

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie. We komen tot een concept na onze befaamde 1-uur sessie. Hier kruipen we in het DNA van onze opdrachtgever om zoveel mogelijk te weten over de huidige en gewenste situatie. Aan de hand van deze informatie en een aanvullend marktonderzoek kruipen we nu in de huid van de doelgroep. Binnen no-time presenteert PUBLIZIDAD een beeldconcept. Plaatjes zeggen honderd keer meer dan praatjes.

CREATIE

Aan de hand van het ontwikkelde goedgekeurde beeldconcept gaan we dit verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, ontwerpen we het materiaal voor de gewenste uitingen in het te voeren communicatie traject.

COMMUNICATIE

Wanneer concept en creatie ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Social Media, Social Advertising, Online campagnes, Persberichten en PR stunts zijn middelen waarmee we in een korte tijd resultaten kunnen boeken om van te dromen. Brochures, logo’s, beursstands, Huisstijl ontwerp of packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.