door PUBLIZIDAD

Zuurstoftherapie; Een kwestie van Ademhalen

concept | content | campagne

Restyling logo, nieuwe website, foldermateriaal, drukwerk, magazine, posters, belettering panden, congres aankleding, promo video |

Bij kankerbehandelingen en diabetici sterft weefsel af. Bij Hyperbare zuurstoftherapie wordt 100% zuurstof ingeademd onder een verhoogde omgevingsdruk, waardoor het zuurstofgehalte in het bloed en de weefsels toeneemt. Hyperbare zuurstoftherapie zorgt er voor dat het zuurstoftekort wordt opgeheven in het beschadigde weefsel, nieuwe bloedvaatjes worden aangemaakt en het verbetert de cellen (stamcellen en groeifactoren) die van belang zijn voor het herstel.

PUBLIZIDAD heeft hier onderzocht wat de bekendheid was onder de doelgroep, artsen, en die was zeer laag. Zodoende werd er een branding campagne opgezet om naam en therapie bekender te maken. Hiervoor werd de online aanwezigheid aangepast en vergroot. Met drukwerk en advertenties werd de doelgroep benaderd.

De slogan: Een kwestie van ademhalen, maakt duidelijk dat de behandeling voor de patiënt simpel is. Instappen en ademhalen.

FORMULE CCC

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie via meerdere kanalen. Ons ontwikkelde concept voor beeld en boodschap gaan we verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, gaan we de content maken.

CONTENT

De content komt uit de onderneming en netwerk van onze klant. PUBLIZIDAD neemt een plaats in dit netwerk als redacteur en samen wordt een communicatie tussendoel bepaald. Dit kan zijn de introductie van een product of dienst, een evenement of anders. PUBLIZIDAD kan tekst en beeld verzorgen, vloggers, redacteuren, video en podcasts.

CAMPAGNE

Wanneer concept en content ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Online via website, social media kanalen, social advertising, online campagnes, persberichten en PR stunts wordt in korte tijd resultaat geboekt. Drukwerk in de vorm van brochures, logo’s, beursstands, events, huisstijl ontwerp en packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.