door PUBLIZIDAD

Zuurstoftherapie; Een kwestie van Ademhalen

concept | creatie | communicatie

Restyling logo, nieuwe website, foldermateriaal, drukwerk, magazine, posters, belettering panden, congres aankleding, promo video |

Bij kankerbehandelingen en diabetici sterft weefsel af. Bij Hyperbare zuurstoftherapie wordt 100% zuurstof ingeademd onder een verhoogde omgevingsdruk, waardoor het zuurstofgehalte in het bloed en de weefsels toeneemt. Hyperbare zuurstoftherapie zorgt er voor dat het zuurstoftekort wordt opgeheven in het beschadigde weefsel, nieuwe bloedvaatjes worden aangemaakt en het verbetert de cellen (stamcellen en groeifactoren) die van belang zijn voor het herstel.

PUBLIZIDAD heeft hier onderzocht wat de bekendheid was onder de doelgroep, artsen, en die was zeer laag. Zodoende werd er een branding campagne opgezet om naam en therapie bekender te maken. Hiervoor werd de online aanwezigheid aangepast en vergroot. Met drukwerk en advertenties werd de doelgroep benaderd.

De slogan: Een kwestie van ademhalen, maakt duidelijk dat de behandeling voor de patiënt simpel is. Instappen en ademhalen.

FORMULE

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie. We komen tot een concept na onze befaamde 1-uur sessie. Hier kruipen we in het DNA van onze opdrachtgever om zoveel mogelijk te weten over de huidige en gewenste situatie. Aan de hand van deze informatie en een aanvullend marktonderzoek kruipen we nu in de huid van de doelgroep. Binnen no-time presenteert PUBLIZIDAD een beeldconcept. Plaatjes zeggen honderd keer meer dan praatjes.

CREATIE

Aan de hand van het ontwikkelde goedgekeurde beeldconcept gaan we dit verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, ontwerpen we het materiaal voor de gewenste uitingen in het te voeren communicatie traject.

COMMUNICATIE

Wanneer concept en creatie ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Social Media, Social Advertising, Online campagnes, Persberichten en PR stunts zijn middelen waarmee we in een korte tijd resultaten kunnen boeken om van te dromen. Brochures, logo’s, beursstands, Huisstijl ontwerp of packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.