AquaDistri

Concept en merkbouw van magazine

Meer leven in je tuin.

AquaDistri wil meer belangstelling wekken voor haar vijverbenodigdheden en visvoeders onder het publiek dat nog niet bekend is met vijvers. Hiervoor realiseerde PUBLIZIDAD het magazine: mijnVIJVER.

Naamgeving, creatie, ontwerp, content vervaardiging in vorm van interviews, fotografie en product vermeldingen. Het uiteindelijke magazine werd vertaald in drie talen en voor diverse landen gedrukt en verspreid. Verspreiding onder meer in de Intratuin vestigingen en dierspeciaalzaken.

Positionering

Om de doelgroep die benaderd gaat worden bij grote tuincentra het gevoel te geven dat zij het blad MOETEN lezen zal het heten: mijnVIJVER. In het magazine staan interviews met vijver-eigenaren, tips, suggesties voor voeders, benodigdheden en verkooplocaties.

Meertalig magazine

In diverse talen uitgebracht en verspreid via dierenspeciaalzaken en tuincentra.

Beeld en tekstvervaardiging

Door middel van interviews en fotografie werd content gemaakt, geredigeerd en geplaatst.

Fotografie en video

Vijvers zoals men nog niet eerder heeft gezien.
Scroll naar boven