door PUBLIZIDAD

Bring more life in your garden

concept | content | campagne

Van concept naar realisatie van meertalig magazine. Naamgeving, ontwerp en opmaak. |

AquaDistri wil meer belangstelling wekken voor haar vijverbenodigdheden en visvoeders onder het publiek dat nog niet bekend is met vijvers. Hiervoor realiseerde PUBLIZIDAD het magazine: mijnVIJVER. Creatie van de naamgeving, ontwerp, content vervaardiging in vorm van interviews, fotografie en product vermeldingen. Het uiteindelijke magazine werd vertaald in drie talen en vor diverse landen gedrukt en verspreid. Verspreiding ondermeer in de Intratuin vestigingen en dierspeciaalzaken.

FORMULE CCC

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie via meerdere kanalen. Ons ontwikkelde concept voor beeld en boodschap gaan we verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, gaan we de content maken.

CONTENT

De content komt uit de onderneming en netwerk van onze klant. PUBLIZIDAD neemt een plaats in dit netwerk als redacteur en samen wordt een communicatie tussendoel bepaald. Dit kan zijn de introductie van een product of dienst, een evenement of anders. PUBLIZIDAD kan tekst en beeld verzorgen, vloggers, redacteuren, video en podcasts.

CAMPAGNE

Wanneer concept en content ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Online via website, social media kanalen, social advertising, online campagnes, persberichten en PR stunts wordt in korte tijd resultaat geboekt. Drukwerk in de vorm van brochures, logo’s, beursstands, events, huisstijl ontwerp en packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.