door PUBLIZIDAD

Winkelcentrum Zuidplein : 11 Miljoen bezoekers

concept | content | campagne

Nieuw logo, nieuwe website, posters, vlaggen, driehoeksborden, (digitale) bill boards langs snelwegen, foldermateriaal, eigen kanaal op youtube met filmploeg |

Winkelcentrum Zuidplein is een groot, overdekt winkelcentrum in Rotterdam-Zuid. Het winkelgedeelte is niet op grondniveau maar op de eerste “etage”; op grondniveau bevindt zich een grote parkeergarage in twee lagen met ongeveer 1400 parkeerplaatsen, een bewaakte fietsenstalling, opslagruimte en een busstation.

De evenementenhal Rotterdam Ahoy, het Ikazia ziekenhuis, politiebureau Zuidplein en het Theater Zuidplein bevinden zich op loopafstand. Momenteel bevindt zich tevens een tijdelijke fietsenstalling ter plaatse van de Pleinweg. Winkelcentrum Zuidplein is gekoppeld aan een belangrijk knooppunt voor het regionale openbaar vervoer (metrostation en veertig regionale en stadsbuslijnen), zie Zuidplein (metrostation).

FORMULE CCC

CONCEPT

PUBLIZIDAD heeft een grote passie voor concept omdat hier de basis wordt gelegd voor succesvolle communicatie via meerdere kanalen. Ons ontwikkelde concept voor beeld en boodschap gaan we verder uitwerken en bepalen de strategie met de in te zetten communicatiemiddelen en kanalen. Budgetten worden bepaald en planningen opgesteld. Als dit eenmaal vast staat, gaan we de content maken.

CONTENT

De content komt uit de onderneming en netwerk van onze klant. PUBLIZIDAD neemt een plaats in dit netwerk als redacteur en samen wordt een communicatie tussendoel bepaald. Dit kan zijn de introductie van een product of dienst, een evenement of anders. PUBLIZIDAD kan tekst en beeld verzorgen, vloggers, redacteuren, video en podcasts.

CAMPAGNE

Wanneer concept en content ontwikkeld zijn, is het tijd voor communicatie. Oftewel het wereldkundig maken van de boodschap. Online via website, social media kanalen, social advertising, online campagnes, persberichten en PR stunts wordt in korte tijd resultaat geboekt. Drukwerk in de vorm van brochures, logo’s, beursstands, events, huisstijl ontwerp en packaging zijn nog steeds heel belangrijk en goed inzetbaar om je merk sterker te maken.