Van cowboy naar wereldspeler

LTT Holland wilde een groter aandeel binnen de maritieme- en petrochemische industrie. Ook internationale ambities werden geuit. Hiervoor werd een nieuwe uitstraling ontworpen met een nieuwe huisstijl. Deze werd toegepast op de nieuw ontwikkelde website, foldermateriaal en advertenties.

De eigenaar had de uitdrukkelijke wens om een walvis terug te laten komen in het nieuwe logo. Het werd een gestileerde walvis bestaand uit één gekromde vorm.

Door de nieuwe uitstraling werden buitenlandse partners aangetrokken die met deze huisstijl een vliegende start konden maken.

Merk design

De walvis komt op subtiele wijze terug en laat het eigenwijze karakter van de eigenaar terugkomen. Uniek en herkenbaar.

Merk beleving

Dit is waar elk merk mee valt of staat. Of we u nu helpen bij het ontwerpen van een boeiende klantervaring of een aantrekkelijke werknemerservaring, de basis is hetzelfde. Dit is de belofte die uw merk doet en we willen ervoor zorgen dat u die belofte altijd nakomt.

Merk communicatie

In uw externe en interne communicatie komt uw merkstrategie tot leven. Wij richten ons op het overbrengen van de boodschap van uw merk op een duidelijke en overtuigende manier met selectie van de communicatie middelen die u nodig hebt om uw succes te vergroten.

Merk design

De walvis komt op subtiele wijze terug en laat het eigenwijze karakter van de eigenaar terugkomen. Uniek en herkenbaar.
De walvis komt op subtiele wijze terug en laat het eigenwijze karakter van de eigenaar terugkomen. Uniek en herkenbaar.

Merk Beleving

Een innovatie binnen de scheepvaart. De uitstoot van schadelijke dampen uit de brandstoftanks van het schip worden gefilterd en schoon uitgestoten. Deze introductie vond plaats op een wereldbeurs in Rotterdam.